Інформатика 2 клас


Створення малюнків за готовими алгоритмами


https://drive.google.com/file/d/1IN2olEiKCKAXS6KBPOs-2UtfZ5Vj0Ync/view

Складені сюжетні геометричні задачі

Прочитай казку

Фіалка та бджілка
Подружилися бджілка та фіалка. Фіалка в полі дивилася на світ своїм радісним фіолетовим оком. А бджілка жила у вулику. Багато разів на день при­літала бджілка до фіалки — брала пилок і нектар. Фіалка раділа своїй подрузі.
Та ось прилетіла бджілка, дивиться — а фіалка закрила квітку, схилила журливо голівку.
  Чому це ти, фіалко, зажурилася, чому квітку закрила? — пи­тає бджілка.
  Ой, лети, бджілко, додому, бо негода наближається. Буде великий дощ.
Прилетіла бджілка додому. І справді, пішов дощ (За В. Сухомлинським).
Дай відповіді на запитання:
  1. Як фіалка допомогла бджілці? 
  2. Які комахи вже прокинулися після довгої зими? 
  3. Чи бачив (бачила) ти цієї весни бджіл?

Працюю за комп'ютером 

Сьогодні ми будемо малювати бджілку на квітковому лузі.
1.   Відкрий графічний редактор Скретч і перейди у векторний режим.
2.   Намалюй ескіз бджілки.
3.   Використай інструмент Овал + Shift, щоб намалювати го­лову й очі бджілки, а тулуб і крила, — використовуючи інстру­мент Овал. Лапки намалюй за допомогою інструмента Лінія, вусики та смужки на черевці — за допомогою інструмента Олівець.
4.   Підправ малюнок за допомогою інструментів Реформувати та Згладити.
5.   Щоб намалювати жало, обери Прямокутник, а далі, вико­риставши інструмент Реформувати, перетвори прямокут­ник на трикутник і перенеси в потрібне місце на малюнку. Розфарбуй бджілку.
Тепер намалюй квітку.
Які інструменти ти обереш? 
З яких об'єктів складається твоя квітка?
7.   Готову квітку продублюй декілька разів. Використай інструмент
Обрати  і візьми квітку в рамку, а далі — інструмент Група  Тепер графічний редактор буде розглядати квітку як один об'єкт, який можна дублювати.
8.    Розфарбуй малюнок.
9.    Збережи файл і заверши роботу з програмою.



У тебе все вийшло! Молодець!



Складені сюжетні геометричні задачі

1Прочитай вірш.
Весно, весно! Перші квіти
Розцвітають на землі.
Сині проліски привітно
Зводять вінчики малі.
І хоч, може, буде влітку
Більше квітів запашних,
Та для нас найперша квітка
Наймиліша від усіх.
 Н. Забіла
Виконай завдання:
-        Намалюй у графічному редакторі малюнок до вірша, використовуючи інструмент: фігури та палітру кольорів.

2. Назви геометричні фігури, які використав автор малюнку.



2.  Працюю за комп’ютером 
Сьогодні ми будемо малювати вівцю.
1. Відкрий графічний редактор Скретч. Залишайся в растровому режимі.




2. Спочатку намалюй «шубку» вівці. Для цього декілька разів використай інструмент Овал. Зітри «зайві» лінії.



3. Намалюй мордочку за допомогою інструмента Овал, а за допомогою інструмента Лінія — ноги вівці. Не забудь обрати потрібну ширину лінії та колір.


4. Зітри «зайві» лінії та розфарбуй тварину. Можеш використати градієнтну заливку.
5. Придумай, які об’єкти можуть оточувати вівцю (наприклад, дерево, будинок, трава, ягня). Намалюй їх. Які інструменти ти використаєш? Розфарбуй картину.










Вправи для розминки

  • «Шифрувальник»
а) Закресліть усі букви «К»і прочитайте написане.
 БУКДЬТЕ КЗАКВЖДКИ КЗДОКРОКВІ!

б) Закресліть всі літери «У» і прочитайте написане.
 ДОУВОДУЬ УСПРАУВИ УДО  УКІНУНУЦЯ!

в) Закресліть всі букви «С»і прочитайте написане.
 БСУДЬС СУСВАЖСНИМС ДСО СБАТЬСКІВС!

г) Закресли всі букви «В» і прочитай написане.
 ВБЕРЕВЖИ ВРІДВНУ ВПРИВРОДУВ!


  • «Чи гостре твоє око?»
(Знайди 6 відмінностей між цими малюнками)
Изображение