Математика

Доброго ранку!

Сьогодні перевірна робота з математики:



Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Алгоритм додавання:
1. Розклади зменшуване і від'ємник на розрядні числа

2. Від одиниць зменшуваного  відніми одиниці від'ємника, результат запиши 

3. Від десятків зменшуваного  відніми   десятки від'ємника,  результат запиши.


45 - 34 = 11
5 - 4 = 1
4 дес. - 3 дес. = 1 дес.

1дес. 1 одиниця - це число 11


Переглянь відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lstCHq_RLuk

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток

Алгоритм додавання:
1. Розклади доданки на розрядні числа

2.До одиниць першого доданка додай одиниці другого доданка, результат запиши 

3. До десятків першого десятка додай десятки другого доданка,  результат запиши

                                         
                +


45 + 34 = 79
5 + 4 = 9
4 дес. + 3 дес. = 7 дес.
7дес. 9 одиниць - це число 79
          Переглянь відео за посиланням:

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

Переглянь відео за посиланням:






Розв'яжи задачі:

Задача: Оленка купила декілька наклейок. Коли 2 наклейки вонаподарувала сестрі, то у неї залишилось ще 7 наклейок. Скільки наклейок купила Оленка?








Цікаві завдання, щоб не нудьгувати під час канікул








Додавання з переходом через десяток



Пам'ятка
  1. Нарисуй під другим доданком два квадратики
  2. Запиши у першому квадратику число, яке доповнює перший доданок до 10
  3. Запиши у другому квадратику таке число, що у сумі з першим числом дає другий доданок.
  4. Додай до першого доданка спочатку число з першого квадратика, а потім з другого. Отриманий результат запиши.

Віднімання з переходом через десяток
Міркую так: 14 без 4 дорівнює 10. Я знаю, що 7 - це 4 і 3. 
(7 = 4 + 3 ) Отже: 14 - 4 = 10, а 10 -3 = 7
                   10
14 - 7 = (14 - 4) - 3 = 7
     ↙↘
   4     3
Алгоритм віднімання
  1. Нарисуй під від'ємником два квадратики
  2. Запиши у першому квадратику число, яке слід відняти від зменшуваного, щоб отримати 10
  3. Запиши у другому квадратику таке число, що у сумі з першим числом дає від'ємник.
  4. Усно відніми від зменшуваного першу і другу частину від'ємника . Отриманий результат запиши.


Шановні батьки! 

За цією ссилкою ви можете разом з дітьми ще раз переглянути пояснення розв'язання задач на різнецеве порівняння

https://www.youtube.com/watch?v=uteUT7H2pxg